U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Veel gestelde vragen

Vind hier antwoorden op vaak voorkomende vragen

Lees hier meer in detail hoe we te werk gaan

Offerte aanvragen

De offerte-aanvragen voor bedrukte of blanco artikelen worden snel beantwoord.
Gelieve ons steeds het gewenste hoeveelheid mee te geven, in jullie bericht.
Bij je aanvraag voor bedrukte geschenken, graag het aantal drukkleuren (Pantone PMS kleurnummer/CMYK full colour) vermelden. Indien je jullie logo en/of tekst al kan meesturen, maken we je graag een vrijblijvende digitale filmproef op.
Jullie ontvangen van ons dan een voorstel, op het gekozen artikel.
Indien je met een twijfel zit:
  • Zie je een specifiek geschenk niet (meer) op onze website staan?
  • Heeft je logo 7 kleuren? Digitale druk zou dan een optie zijn. Die mogelijkheid wordt door ons apart bekeken
  • Zit het promotieartikel waar jullie voor gekozen hebben, er net niet met dát favoriete kleur tussen?
  • Willen jullie meer (of minder) aantallen bestellen dan op onze site vermeld staat van een bepaald gadget?
  • Hoe snel de levertijd is van jullie geschenk, eventueel bij een grotere aanvraag?
  • Zijn er andere drukmethodes mogelijk?
  • Bestaan er extra personalisaties voor jullie promotioneel product? Bijvoorbeeld een label, bedrukt doosje, etc.
  • Kan Harogifts soortgelijke producten sneller leveren, nu jullie met die deadline zitten? Omdat er steeds meer producten uit ons online assortiment uit Europa komen, is dit zeker een mogelijkheid
Haak dan niet af, maar laat het ons weten! Bel ons op +32 (0)52 444.375, vul ons contactformulier in of zet alles op mail naar [email protected].
Ons ervaren verkoopteam heeft zeker en vast het juiste antwoord voor jou. We zoeken graag met jullie mee.

 

Bestellingen van openbare besturen

We noteren regelmatig een een bestelling van openbare besturen, dit is met bestelbon. Ons verkoopteam bezorgen je een orderbevestiging en filmproef.
Na ontvangst van akkoord, werken we deze bestelling dan af.
Geef ons aan hoe/wie je digitale factuur ontvangt. Deze verkoopfactuur wordt per mail verzonden na levering van je goederen. 
30 dagen na levering te betalen.

 

Drukpositie kiezen in de derde stap

Drukpositie
Het online bekijken van promotie artikelen heeft enkel de standaard bedrukking staan. Dit kan variëren, als er andere drukmethodes mogelijk zijn.
Ons verkoopteam heeft meer dan 30 jaren ervaring en helpt je graag verder, als jouw gewenste positie er niet tussen staat.
We bekijken telkens je logo en adviseren je dan de beste druktechniek.
Stuur ons je specifieke vraag, bijvoorbeeld bij fluohesjes wil je en vooraan je bedrijfslogo én achteraan een originele slogan.

 

Kan je 'verschillende namen' op uitgekozen items zetten?

We krijgen deze vraag wel 'ns binnen.
Als voorbeeld, willen jullie op shirts voor jullie sportevent de "naam" professioneel laten bedrukken. En dit voor iedere deelnemer.
Individuele namen met eventueel een logo of tekst erbij drukken, is mogelijk.
Echter beperkt: op sommige textielmaterialen en enkel in digitale transfer druktechniek.
Sommige van onze fabrikanten passen deze techniek toe, mits een extra toeslag.
Vraag ons verkoopteam gerust om meer details en prijzen.
Deze namenlijst wordt dan door jullie in een Excel bestand aangeleverd.
Shirt met individuele naam op - vrouw
Shirt met individuele naam op - man

 

Monster aanvragen

Stalen worden u normaliter standaard binnen enkele dagen geleverd.
Het maximum aantal monsters die je aanvraagt, hebben we beperkt tot 5.
In uitzondering, willen we u zeker verder helpen, neem dan contact op met ons verkoopteam.
We trachten zo misbruik en onnodige extra kosten te vermijden.
Een monsteraanvraag van één (of meerdere) product(en) met een totale goederenwaarde onder € 2,00 wordt niet aangerekend.
We leveren uitsluitend onbedrukte monsters.
Transportkosten voor monsters met een hogere goederenwaarde bedragen € 9,00.
Monsters worden niet teruggenomen.

 

Online bestellen

Bij het online bestellen levert u ons je artwork aan.
  • Logo's moeten opgemaakt zijn in gevectoriseerde bestanden: Illustrator AI en EPS of PDF
  • Afbeeldingen moeten van voldoende kwaliteit (300 DPI) zijn
    Zo bekomen we het beste drukresultaat.
De drukkleur wordt aangeduid met een PMS nummer. Wist je dat wit en zwart geen PMS nummer hebben?
Voor het drukken van individuele namen kan u ons een Excel bestand doormailen. Zet in de eerste kolom alle namen onder mekaar. Op uw aangeleverde namenlijst doen we geen extra controle meer.
Bij een te bedrukken tekst moet u het gewenste lettertype vermelden, samen met PMS nummer voor de drukkleur.
Bij gravering is het de onderliggende laag die zichtbaar wordt. Lasergravure op natuurlijke materialen geeft niet altijd hetzelfde kleur resultaat. Ene keer donkerder, andere keer lichter.
Wij kunnen u helaas hierdoor niet garanderen dat ze allemaal hetzelfde zullen zijn. Bedankt om hiermee rekening te houden.
U ontvangt van ons, binnen de 24 uur, een orderbevestiging per mail.
De levertermijn wordt pas van kracht na ontvangst van de ondertekende orderbevestiging en filmproef.
De plaats van de bedrukking kunt u beoordelen op de filmproef.
Onze laatste tip? Controleer de orderbevestiging en filmproef zeer grondig. Naderhand kunnen geen wijzigingen meer worden aangebracht.

 

Hou rekening met levertermijnen

Onbedrukte artikelen worden binnen de paar werkdagen geleverd.
Bij bedrukte artikelen moet u rekenen op een doorlooptijd van 1 tot 2 weken, na uw akkoord op de orderbevestiging en de digitale filmproef.
Minder of meer leveringen zijn mogelijk, maar zijn beperkt tot 10%.

 

Onze prijzen

Per artikel worden op de website 5 staffelprijzen getoond. Prijzen zijn ofwel zonder bedrukking of met een één of meerdere kleurendruk.
Per mail vraag je ons prijzen op voor aantallen kleiner of groter dan de getoonde staffelaantallen.
Bij textiel artikelen worden de aantallen per maat samengeteld.

 

Digitale factuur

We sturen u onze verkoopfactuur enkel per mail, in PDF formaat. Dit vinden wij duurzamer dan een papieren factuur per post.
Wanneer we bericht krijgen van onze leverancier dat jouw order onderweg is naar jullie leveringsadres of reeds goed werd afgeleverd bij u, maken we je verkoopfactuur op.
Mochten er opmerkingen zijn, dan kijken we samen naar een oplossing. Stuur uw extra vraag door te antwoorden op deze ontvangen mail, binnen de 5 werkdagen.